Saturday, 25 February 2012

INI RUMAH HAIWAN...SELAMAT DATANG SEMUA....

Assalamualaikum semua ^_^ ...  hari ne saya nk berkongsi sesuatu  yang menarik pada korang semua.. saya
nak tunjukkan pada korang semua satu tempat yang menarik yang boleh dikunjungi iaitu ZOO NEGARA..
korang pernah datang sini ker?? hahaaha saya suka datang ke sini sebab menarik tempatnyer ..lagi satu banyak haiwan kekekeke.....



zoo ni telah dibuka secara rasmi pada tahun 1963 dan masih dibuka sehingga kini 2012... tahu tk korang yang zoo ni ade 400 spesis haiwan,burung dan sebagainye...banyak tuu... zoo  ne terletak di Jalan Ulu Kelang...
kalau nak masuk akan dikenakan bayaran tiket...tk mahal pn....bagi dewasa hanya RM20...orang tua dan kanak-kanak hanya RM6...murah kan?????


haaa...ne lah pelatih gajah kat zoo nee....releks jer pelatih ne,,tak rasa gementar lansung...dah biasa kot...









wow ne lagi seram hahah..kalau kene hempap...
x-(  mmg .....takot....

tapi pandai pulak gajah ne dengar arahan yer...hahaha







harimau pun ada...jom lah datang..tengok depan mata sendiri..











emm ni rusa atau kancil yer??
aduhh lupe pulak hahah










singa pun ada jugak kat sini..tapi singa ne diimport dari luar negara hehehhe...binatang oversea lh ne kekekeke....









emmm menatang ne korang mesti kenal punyalah...




BUAYA LAHHHHH>>>>>>>  ^_^



haa... tu je lh yang saya boleh kongsi..kalau nak tau lagi...pergi je lah tengok sendiri kat sana hehe
tapi untuk mengelakkan korang sesat di dalam zoo tu...saya sediakan peta untuk korang...kikiki




kalau ada apa2..korang komen je lah yer..kalau malas pun..korang wat simbol ne>>>  ^_^  <<<
ok..thanks..........

Wednesday, 22 February 2012

pertama kali....

salam,,,ne pertama kali berblogger,,hahha,,,baru nk blajar ,,,sila beri tunjuk ajar yer semua,,thanks..